news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mødesteder/stambarer i Danmark

Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #12987

• Valencia C.F.
Hejsa allesammen

Somsagt fik Casper og jeg os en lang snak om alverdens ting omhandlende VCF og specielt ValenciaCF.dk

Én af de ting vi snakkede om var, at mange af jer nævner som årsag til jeres frameldelse til vores fællestur at i ikke kender nogen af os. Det var jo ellers det der var meningen med sådan en tur, at vi kommer til at kende hinanden lidt mere i stedet for bare at kende hinanden pr. brugernavn.

Ideen var derfor at vi kunne have måske 4-5 barer i Danmark som vi officielt gjorde til ValenciaCF.dk mødesteder, og hvor man kunne møde op når en kamp blev vist og så se kampen sammen.

F.eks. med en i Kbh, Odense, Århus, Aalborg og en i sønderjylland...

Vi har før haft en afstemning der gik på hvorfra i landet folk er fra, men hvis vi lige kunne tage den igen, tænker jeg at man lige kunne svare her i tråden om hvad man synes om ideen, hvor man er fra og om man kunne tænkes at møde op til sådanne sammenkomster.

Så hvad siger i?

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #12988

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Kickoff i Odense! Jeg er gerne der inde hver weekend næsten, så hvis der er folk fra fyn, så kig forbi.
Amunt València!

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #12995

• LosCero
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Well er næsten lige flyttet til Odense, og har kun været i Kick Off 1 gang
Valencia CF siden 2005.
bit.ly/ihFxvH (Barca - Valencia)
bit.ly/gW1A95 (Valencia - Villarreal)

Amunt Los Che!
uploadpic.org/storage/2011/ShyjUThIzjWsk3WESiYSuBY.jpg

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #13000

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
LosCero skrev:
Well er næsten lige flyttet til Odense, og har kun været i Kick Off 1 gang

Kunne være hyggeligt hvis du kiggede forbi en dag. Jeg plejer at se Valencia kampe med nogle venner, og det er da lidt kedeligt nu når de ikke er Valencia fans.
Amunt València!

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #13016

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
Må indrømme jeg ikke så tit ser fodbold på en ''bar'' da jeg ikke har så mange venner som syntes det er spas.

Men hvis der er nogen fra KBH området så kunne jeg da godt overtales til at hælde et par øl ned og se gutterne få 3 point!

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #13022

• Valencia C.F.
Laz skrev:
Må indrømme jeg ikke så tit ser fodbold på en ''bar'' da jeg ikke har så mange venner som syntes det er spas.

Men hvis der er nogen fra KBH området så kunne jeg da godt overtales til at hælde et par øl ned og se gutterne få 3 point!

Jeg er frisk på at mødes med andre ligesindede Valencianistas i hovedstadsområdet/indre by og se vores hold spille. Vi kan evt. udskifte øl med sangria...

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #13026

• CubeRiderDK
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Som sagt tidligere, er fællesturen en rigtig god ting. Men det er jo mange penge for en tur med nogen man ikke kender. Så nogle mødesteder i DK, vil være kanon. Så kan man jo lære hinanden bedre at kende.
En anden ting der nok også er med til at jeg har fravalgt fællesturen er alderen. Jeg har på fornemmelsen at en del herinde er yngre end mig. Ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg er selv 33 år.

Jeg bor tæt på Odense.

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #13028

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Jeg håber du vil kigge forbi en dag på kickoff, hvis det kunne ha' interesse? Nu er der da 3 her som har sagt de bor i odense. Normalt er der kun mig på kickoff, og så en gut på omkring de 27-28 år som er valencia fan, men desværre langtid siden jeg har snakket med ham der inde.. SÅ KIG FORBI EN DAG.
Amunt València!

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #13030

• Valencia C.F.
CubeRiderDK skrev:
Som sagt tidligere, er fællesturen en rigtig god ting. Men det er jo mange penge for en tur med nogen man ikke kender. Så nogle mødesteder i DK, vil være kanon. Så kan man jo lære hinanden bedre at kende.
En anden ting der nok også er med til at jeg har fravalgt fællesturen er alderen. Jeg har på fornemmelsen at en del herinde er yngre end mig. Ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg er selv 33 år.

Jeg bor tæt på Odense.

Når det gælder fodbold og fælles passion spiller alder ingen rolle! Det kunne kun være fedt hvis du tog med på vores fællestur!

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 2 måneder siden #13034

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Hola CubeRiderDK

Hvis du er 33 så er jeg måske mister alder, med 35 år, hihiii
Jeg tror nu ikke dette skulle være noget og syntes breden over aldersgrænserne netop er en styrke. Vi har brug for at der er både 12-13 år som er nye i det og senior som har oplevet mere og flere kampe tilbage i tiden.
Mht turen så er os i 30erne jo også stadig unge!!!

MVH
Casper

CubeRiderDK skrev:

Jeg bor tæt på Odense.
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.