news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mødesteder/stambarer i Danmark

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 3 måneder siden #13035

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Stambord er noget der fungere godt. Jeg bruger det også professionelt og det fungere godt.
Vi danske VCF fans får også et stambord her i Valencia i Calle Sueca, 74 (Svenskervejen, desværre, hihiii Sueca=Svergie). Dette er en pub og sportspub hvor der kommer en The Danish Wall hvor blandet andet jeg har fået underskrevet Frank Arnesen til at signer en ældre Senyera spillertrøje til Amadeo (ejeren af baren og en af mine venner som taler lidt dansk og general fan af DK og ikke mindst VCF). Denne kommer op at hænge plus et Dannebrog flag.
Så er der også et sted at hænge ud når man er hernede.

Min opfordring er at de steder som bliver valgt til stamborder at der kommer en hasterklæde eller VCF flag op. Noget så det kan ses og andre lægger mærke til det. Vi har en masse besøgende på vores sites og der er sikkert flere som følger og er fans af vores klub, men de ved bare ikke hvor godt det forgår her hos os etc.
Snak med bestyren om det og vi kan jo også omtale disse steder på vores sites. Dette har pub bestyrene jo mere end lyst til, at blive omtalt.
LAS OS også FÅ VORES ONLINE NETVÆrK OFFLINE!!!!
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 6 år, 3 måneder siden #13042

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Skal muligvis til Valencia igen om en måneds tid, så jeg vil da gerne lige have barens navn og adresse så jeg kan tilføje den som IP. Selv om jeg kombinerer min ferie med en tur på Mestalla skal jeg da også lige runde den bar en gang.

Har hørt om en eller anden bar på Nørrebro, Kbh hvor de viser en del la liga, men kan ikke huske hvad den hedder eller om den i forvejen er noget RMA tilhørssted. Skal prøv og finde ud af det og melde tilbage......og selv om man har rundet 40 kan man sagtens være Valencianista.

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 4 år, 7 måneder siden #17055

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Uniq Event skrev:

Vi danske VCF fans får også et stambord her i Valencia i Calle Sueca, 74 (Svenskervejen, desværre, hihiii Sueca=Svergie). Dette er en pub og sportspub hvor der kommer en The Danish Wall hvor blandet andet jeg har fået underskrevet Frank Arnesen til at signer en ældre Senyera spillertrøje til Amadeo (ejeren af baren og en af mine venner som taler lidt dansk og general fan af DK og ikke mindst VCF). Denne kommer op at hænge plus et Dannebrog flag.
Så er der også et sted at hænge ud når man er hernede.

Min opfordring er at de steder som bliver valgt til stamborder at der kommer en hasterklæde eller VCF flag op. Noget så det kan ses og andre lægger mærke til det. Vi har en masse besøgende på vores sites og der er sikkert flere som følger og er fans af vores klub, men de ved bare ikke hvor godt det forgår her hos os etc.
Snak med bestyren om det og vi kan jo også omtale disse steder på vores sites. Dette har pub bestyrene jo mere end lyst til, at blive omtalt.
LAS OS også FÅ VORES ONLINE NETVÆrK OFFLINE!!!!

Er det stadig en bar som en dum däne kan bruge som "opvarmningssted" til kampen mod Granada om 3½ ugers tid, når jeg nu alligevel er på de kanter?

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 4 år, 6 måneder siden #17190

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Vel tilbage efter 5 dage i Valencia. Missede jo desværre kampen mod Granada, men faldt ind på Manolo's bar, og fik en god og hyggelig sludder med værten himself. Tager en tur dertil igen i slutningen af august så håber at ligaen er i gang igen på det tidspunkt.
Havde desværre glemt adresse på baren i Calle Sueca, men Manolo's bar kan også varmt anbefales.

Sv: Mødesteder/stambarer i Danmark 2 år, 6 måneder siden #17746

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
Er der nogen fra Københavns området som har nogle faste steder de tager ud og ser La Liga (Valencia) ?

Tænkte vi til den nye sæson med både La Liga og Champions League bold på Mestalla, kunne finde et sted og se noget fremragende bold.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.99 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.