news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

EMNE: Velkomst tråden for nye brugere

Sv: Velkomst tråden for nye brugere 7 år, 3 måneder siden #7355

• sondergade
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • # El Guaje #
Hoff skrev:
sondergade skrev:
Må sige jeg er overrasket over hvor mange Valencia tilhængere der er i Danmark(også er alle nok heller ikke registeret herinde)

Ja det er sgu super lækkert. Er også selv lidt overrasket. Kan tydeligt huske folkeskole årene hvor alle holdte med United, Real og Barca..

Ja, nøjagtig samme her
David Villa - venter på dagen du kommer hjem

Sv: Velkomst tråden for nye brugere 7 år, 3 måneder siden #7356

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
sondergade skrev:
Hoff skrev:
sondergade skrev:
Må sige jeg er overrasket over hvor mange Valencia tilhængere der er i Danmark(også er alle nok heller ikke registeret herinde)

Ja det er sgu super lækkert. Er også selv lidt overrasket. Kan tydeligt huske folkeskole årene hvor alle holdte med United, Real og Barca..

Ja, nøjagtig samme her

Ja der er begyndt og dukke flere og flere op, vel også fordi at denne side er ved at være så god som den nu er.

hvis vi får en god sæson igen i år så vil antallet nok kun stige, en top 3 placering mere tak.

Sv: Velkomst tråden for nye brugere 7 år, 3 måneder siden #7363

• xxrossxx
  • IKKE ONLINE
  • Legende
Laz skrev:
sondergade skrev:
Hoff skrev:
sondergade skrev:

Ja, nøjagtig samme her

Ja der er begyndt og dukke flere og flere op, vel også fordi at denne side er ved at være så god som den nu er.

hvis vi får en god sæson igen i år så vil antallet nok kun stige, en top 3 placering mere tak.

Også det samme her

Iden jeg fandt den her side havde jeg faktisk aldrig set en anden dansker i en VCF trøje.. Men synes det er dejligt at fandt den her hjemme side.. og der kommer jo tit nye brugere..
Amunt València!

Sv: Velkomst tråden for nye brugere 7 år, 2 måneder siden #7629

• CubeRiderDK
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Hej Alle!

Så er jeg registreret som bruger på siden. Troede slet ikke der fandtes en hjemmeside for fans af Valencia C.F.
Det ser ud til at være en rigtig fin hjemmeside, den skal jeg nok få besøgt.

Men hvor er det dog ærgeligt at Tippeligaen er gået igang. Den ville jeg godt nok gerne have deltaget i.

Sv: Velkomst tråden for nye brugere 7 år, 2 måneder siden #7642

• Hoff
CubeRiderDK skrev:
Hej Alle!

Så er jeg registreret som bruger på siden. Troede slet ikke der fandtes en hjemmeside for fans af Valencia C.F.

Men hvor er det dog ærgeligt at Tippeligaen er gået igang. Den ville jeg godt nok gerne have deltaget i.

Velkommen til! Håber du vil være aktiv på forummet. :D

Sv: Velkomst tråden for nye brugere 7 år, 2 måneder siden #7709

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
CubeRiderDK skrev:
Hej Alle!

Velkommen velkommen,
Hvor lang tid har du så været fan af denne dejlige klub ?
- Og hvordan fandt du siden, google eller ?

Sv: Velkomst tråden for nye brugere 7 år, 2 måneder siden #7887

• CubeRiderDK
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Jeg har kun været fan af Valencia i 2 år.

Det hele startede med at min kærestes lillebror, var i Valencia for at studere. Vi var så dernede for at besøge ham. Syntes at det var en flot og spændende by. Rigtig mange ting at se på. Så dog ikke noget, som havde med fodbold at gøre.

Jeg skulle have en souvenir med hjem, og det blev deres spillertrøje. Siden har jeg bare fulgt med, og set deres kampe på tv.

Håber på at komme derned igen. Vil gerne se deres stadion og det nye stadion, hvis det ellers bliver færdig.

Fandt denne side ved hjælp af Google i øvrigt.
Tid til at oprette siden: 0.49 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.