news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Andet
  • Side:
  • 1

EMNE: UEFA

UEFA 5 år, 10 måneder siden #16780

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Den spanske topklub Malaga er på grund af økonomisk rod blevet udelukket fra de europæiske turneringer i en enkelt sæson efter denne, som man får lov at fuldende. Yderligere otte klubber er udelukket.

På grund rod i økonomien hos spanske Malaga, har UEFA's finansielle enhed valgt at udelukke det spanske hold fra alle europæiske turneringer i en enkelt sæson.

Malaga får dog lov at spille Champions League færdig i denne sæson, hvor man skal møde Porto i 1/8-finalen, men holdet må ikke være med, hvis man kvalificerer sig i en af de næste fire sæsoner.

Ud over Malaga er også otte andre klubber blevet udelukket fra UEFA's europæiske turneringer. Det drejer siger om Hajduk Split, Osijek, Rapid Bukarest, Dinamo Bukarest, Partizan Beograd, Vojvodina, Arsenal Kiev og Lech Poznan.

UEFA's beslutning blev truffet i dag i hovedkvarteret i Nyon, hvor man fandt, at de ni klubber havr 'et betydeligt antal udestående betalinger.' Malaga er i øjeblikket nummer fire i Spanien og ligger dermed til europæisk kvalifikation.

Dette er et klart signal til alle om at der tales alvorligt og dette har med sikkerhed også givet mange begrundede bekymringer i VCF.
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630

Sv: UEFA 5 år, 10 måneder siden #16782

• thomaspeter
  • IKKE ONLINE
  • Trupspiller
Ærgerligt at det skal gå ud over en klub som Malaga, som jeg egentlig meget godt kan lide! Dog giver det os en større chance for at komme med i CHL næste sæson.
Lad os samtidig håbe at der snart kommer mere styr på økonomien, så det ikke skulle ske for os!

Sv: UEFA 5 år, 10 måneder siden #16783

• sondergade
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • # El Guaje #
Indrømmer jeg måske er usympatisk i min udtalelse her, men må indrømme det første jeg tænkte "karma is a bitch, Isco!"
David Villa - venter på dagen du kommer hjem
Følgende bruger(e) har sagt tak: LarsFich, Hoff
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.37 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.