news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid

La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16572

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Stor kamp kl. 22:00 i aften på Mestalla! Jeg glæder mig sgu. Jeg tror det bliver en tæt kamp, men en kamp hvor vi altså SKAL have 3 point hvis vi skal blive 4'er. Vi når aldrig Atl. Madrid i denne sæson, men fandens vigtigt vi følger med Malaga.

Amunt Valencia!
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16573

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Enig Hoff, det bliver en mega svær men fed kamp er jeg sikker på. Kan oplyse at det lige har regnet her i Valencia, der loves regn under kampen så græsset bliver hurtigt i aften. Så drøn på kan vi håbe på.

Jeg tror på at vi kan trække en uafgjort hjem og hvis tingene klapper ja så kan vi jo sagten spille op med hvilket som helst hold. Vi har været mere end svigene og ja i den dårligere retning, men nu er Banega tilbage, Albelda er også i startopstilligen plus at jeg er sikker på at Feghouli er mere end sulten på spil og mål.
Har desværre ikke den store tiltro til Ricardo Costa og hvem er manden der kan holde Falcao nede og væk fra målchangerne Joao, Barragan, Rami, Ruiz eller Costa???
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16574

• Niclas
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Mener da det er klokken 20:00? Tror på at det er smartest at spille offensivt og gøre meget for at vinde spillet på midtbanen. Vi må ikke grave os ned! Joao vil være mit bedste bud på at lukke falcaoe ned da han er vores hurtigste forsvarsspiller
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16576

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Malaga har lige tabt 2-1 til Rayo!!!!!
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

&
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16577

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kampen er kl 22, det er mig der har skrevet forkert på FB.
Jeg er klar til kamp, har VCF uniformen på allerede og klar til at tage ind på Mestalla i aften til stor kampen.

Niclas skrev:
Mener da det er klokken 20:00? Tror på at det er smartest at spille offensivt og gøre meget for at vinde spillet på midtbanen. Vi må ikke grave os ned! Joao vil være mit bedste bud på at lukke falcaoe ned da han er vores hurtigste forsvarsspiller
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator

&
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16578

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
God tur på Mestalla! Bare det var mig.

Jeg synes Ricardo Costa pt. er vores bedste forsvarsspiller. Synes slet ikke Rami og Ruiz er i form.

Dejlig start på runden med et overraskende nederlag til Malaga. Det skal vi udnytte!
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16579

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Endnu engang enig, men "kun" i et Rami og Victor ikke har vist meget af sig i denne sæson, de skal nok komme. Syntes at Costa fejler for meget og jokker i den for at sige det lige ud.
De for en del at se til i aften.
Hoff skrev:
God tur på Mestalla! Bare det var mig.

Jeg synes Ricardo Costa pt. er vores bedste forsvarsspiller. Synes slet ikke Rami og Ruiz er i form.

Dejlig start på runden med et overraskende nederlag til Malaga. Det skal vi udnytte!
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator

&
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16580

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Alves, Pereira, Rami, Ricardo Costa, Cissokho, Gago, Tino Costa, Feghouli, Jonas, Guardado y Soldado.

Så kom startopstillingen! Blev sgu Tino, Gago & Jonas på midten. Det bliver spændende det her. Glæder mig sgu.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16581

• D_SILVA
  • IKKE ONLINE
  • Trupspiller
  • Àmunt Valencia!
Soldado er virkelig vigtig for tiden! Elsker ham!!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 10: Valencia CF - Atl. Madrid 5 år, 6 måneder siden #16582

• Niclas
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Sådan Goldado!
Emnet er blevet låst.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.