news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern

Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16621

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Årets første lille finale, kampen om første pladsen i gruppen og hvilket brag af en kamp. Der bliver med sikkerhed drøn på Mestalla og vi er klar til kamp.

En kamp Pellegrino vs. Heynckes hvor tysk rutine og erfarring kan komme til at blive en svær modstander.

De 19 udtaget til kmapen er:
Diego Alves, Guaita.
Barragán, Ricardo Costa, Víctor Ruiz, Rami, Cissokho.
Albelda, Tino Costa, Éver, Dani Parejo, Guardado, Viera, Bernat, Feghouli.
Jonas, Valdez og Soldado.

Amunt Valencia!!!
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16622

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Bayern Munchen har nogle skader på den centrale midtbane, men vi er også godt ramt. Gago og Pereira blev desværre ikke klar, og det vil være en stor svækkelse i mine øjne.

Jeg har svært ved at se hvad vores defensiv skal stille op. Bange for de får det rigtig svært.

Men altså, vi skal vinde hvis vi vil blive 1'er i gruppen, så lad os gå efter det.

Husk desuden Bate - Lille allerede er kl. 18:00 i dag. Der må vi virkelig håbe på et point til det franske mandskab.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16623

• Danijensen
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
Super fed kamp i aften .. Vinderen spiller sig videre som nr 1. I puljen ..
Jeg tror helt klart vi kan lave et godt resultat i aften og jeg håber og tror Mestalla vil være vores 12 mand ..

Husk på vi endnu ikke har tabte på Mestalla i denne sæson . Det er ikke en tilfældighed ..
Jeg vil ikke spå om resultat Men håber blot vi vinder for det tror jeg sku på vi gør .!

AMUNT !!!! God kamp til jer alle ,,
Vis nogle har et godt stream må de meget gerne ligge linket herinde
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16624

• sondergade
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • # El Guaje #
Lille er foran 2 - 0 mod Bate, det betyder at vi inden kampen, kan være sikker på videre deltagelse!! :D
David Villa - venter på dagen du kommer hjem
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16625

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Jaaaaaaaaaa hvor er det dog vildt !!! Hold den nu drenge !! Vi spiller jo bedre uden Barragan.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16626

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Nej nej man.. Den gør sgu ondt den der.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16627

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Hvad kan man sige en okay aften på Mestalla., og ja vi er videre.

Barragan er et fjols, det der gør man bare ikke, vi kunne have vundet denne kamp. Er meget tilfreds med resultatet, har mega meget respekt for Bayern. Helt godt gået gutter.
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16628

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Det er selvfølgelig tidligt at spå om grupperne, men hvis man kigger på det som det ser ud lige nu, så er det seriøst ikke en ulempe at blive 2'er i mine øjne med de 1'ere som vi kan møde.. Synes de gode hold er godt delt ud. Og vi er trods alt heldige ikke at kunne møde Barca og Real Madrid uanset hvad i 1/8 finalerne.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16629

• sondergade
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • # El Guaje #
Vi spiller en af de flotteste kampe hele året !

Imponerende hvordan vi selv med 10 mand, i flere omgange udspiller Bayern! Som selvfølgelig heller ikke imponere i aftes.

Hvis Parejo kan fastholde de niveau man har set fra ham idag, så skal man seriøst genoverveje om man vil af med ham, han er i mine øjne tæt på at være kampens spiller igår, og sammen med Tino og Banega, sætter vi den ellers altid stærke tyske centralmidt, total ud af kampen!

Det her må og skal være vores vendepunkt for sæsonen!!!
David Villa - venter på dagen du kommer hjem
Emnet er blevet låst.

Sv: Champions League Runde 5: Valencia C.F. - Bayern 5 år, 9 måneder siden #16631

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Overrasker mig ikke vi dominerer midten. Det havde Bayern fansene sagt på forhånd med alle de skader de har, og den opstilling de spiller. Parejo var klasse i går, men der skal mere til. Håber han fortsætter.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.27 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.