news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid

La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16846

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Så er det i aften kl. 21:00 vi får besøg af de forsvarende La Liga mestre! Jeg glæder mig satans meget. Tror virkelig den her kamp har potentiale til at blive top underholdning. Real Madrid er i en skidt form, vi blev snydt for vildt i pokalkampen, lad os alt i alt håbe på det taler for at spillerne er 10000 % klar til kamp!

Jeg tror på point. Glæder mig hvert fald helt vildt.

Amunt Valencia!
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16847

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Goalkeepers
Casillas, Adán and Tomás Mejías.
Defenders
Varane, Coentrão, Carvalho, Arbeloa, Albiol and Nacho
Midfielders
Khedira, Ozil, Alonso, Essien, Modric, Callejon and Di Maria.
Forwards
Cristiano Ronaldo, Benzema and Higuaín.

- Hvor er de dog tynde i forsvaret Real Madrid. Vi bør hvert fald score i dag. Bliver faktisk skuffet hvis vi ikke får mindst 1 point. Går også lidt rygter om Mourinho og Ronaldo havde et stort skænderi, så at Mourinho måske vil bænke ham i aften. Bliver spændende at se.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16848

• Danijensen
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
Håber vi kommer til at høre den her sang et par gange i aften

God kamp alle !!

AMUNT VALENCIA !!!
Emnet er blevet låst.
Følgende bruger(e) har sagt tak: sondergade

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16849

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Jeg sidder her og tripper, kan ikke vente. Jeg er ved at gøre klar til at smutte ind til Mestalla. Skal sku være der når busserne kommer, der skal vises support til vores gutter og så har jeg et par hilsner til et par af de "personligheder" fra Real Madrid.
Der er lagt op til stemning og der bliver med sikkerhed varmet godt op. Der er råbt op til kamp og retfærdighed. Der skal hævnes for pokal kampen og tvivler ikke på at vores gutter er sat op til kampen, Mestalla er med sikkerhed klar!!!
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16850

• D_SILVA
  • IKKE ONLINE
  • Trupspiller
  • Àmunt Valencia!
Meget enig med dig Hoff. Synes det er længe siden vi har haft så gode muligheder mod Real Madrid. Der er i en mindre krise denne sæson. Det er uvidst hvem der starter i målet - begge CBs er ude og Ronaldo bliver måske bænket!

AMUNT VALENCIA!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16851

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Alves; Costa, Rami, Ruiz, Guardado; Gago, Tino, Banega; Piatti, Jonas, Soldado.

Fin opstilling. Dejligt med Gago, tror han vil være vildt tændt i aften og spille en fantastisk kamp. Er glad for Barragan ikke skal spille.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16852

• Hajen
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Dejligt med Ever, Gago og Tino på midtbanen - kom så drenge
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16853

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Bang 34 minutter spillet og 0-2. Hold op hvor er jeg skuffet. Hvis vi ikke passer på, så taber vi den her kamp med tenniscifre. Det fuldstændig til grin hvor ringe vi er i forsvaret. Vi kan SLET ikke dække op mod deres omstillinger.

Hent nu en klasse CB. Vi mangler jo tydeligvis spillere!
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16854

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Nå, 40 sekunder efter jeg skrev det, så blev det 0-3. Jeg skifter bare over til NFL resten af aftenen / natten. Hvor er vi piv hamrende elendige.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 12/13 Runde 20: Valencia CF - Real Madrid 5 år, 5 måneder siden #16855

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Ser ikke ét sekund mere af den kamp!
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
Emnet er blevet låst.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.13 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.