news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F.

Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F. 4 år, 8 måneder siden #17456

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
I morgen skal vi til Rusland og møde Kuban Krasnodar. Begge hold skuffede i første runde, og har derfor 0 point. Rusland er aldrig et sjovt sted at spille, men helst en kamp vi skal have 3 point hvis vi vil videre.

Husk kampen i øvrigt er klokken 18:00 som altid internationalt når der skal spilles i Rusland.

Og for guds skyld: Lad nu Pabon starte på toppen!
Amunt València!

Sv: Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F. 4 år, 8 måneder siden #17457

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Kan i øvrigt nævnes at Kuban Krasnodar har den rutinerede ræv Djibril Cisse oppe foran, men også vores tidiligere forsvarer Angel Dealbert. Ham husker vi alle nok. :-)
Amunt València!

Sv: Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F. 4 år, 8 måneder siden #17460

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Guaita; Barragán, R. Costa, V. Ruíz, Guardado; Javi Fuego, Parejo; Feghouli, Canales, Bernat; Piatti

Piatti som angriber.
Amunt València!

Sv: Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F. 4 år, 8 måneder siden #17461

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Så ikke meget af kampen, men det jeg så synes jeg så udmærket ud. Vi kan sagtens få mere ud af Piatti.
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!

Sv: Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F. 4 år, 8 måneder siden #17462

• Danijensen
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
Super vi vinder igen.. 4 sejre i træk nu.. dejligt at se Paco fik scoret.
jeg fik ikke selv set kampen da jeg var på arbejde. men så lige lidt klip fra vcfplay.com

hva laver deres målmand på Paco´s mål ?? haha det ser godt nok sjovt ud .. og hva laver han for den sags skyld også på sofiane´s mål.. ?? han så godt nok spøjs ud den keeper

Sv: Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F. 4 år, 8 måneder siden #17463

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Danijensen skrev:
jeg fik ikke selv set kampen da jeg var på arbejde. men så lige lidt klip fra vcfplay.com

hva laver deres målmand på Paco´s mål ?? haha det ser godt nok sjovt ud .. og hva laver han for den sags skyld også på sofiane´s mål.. ?? han så godt nok spøjs ud den keeper

LOL....Så det lige på youtube og især ved paco's mål viser han god stil ved at sætte sig ned.

Sv: Europa League 13/14 Runde 2: Kuban - Valencia C.F. 4 år, 8 måneder siden #17464

• Danijensen
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
valcf skrev:
Danijensen skrev:

LOL....Så det lige på youtube og især ved paco's mål viser han god stil ved at sætte sig ned.

Jeg kunne ikke helt lade vær at tænke på om han mon har oddset på kampen .. han ligner jo en klovn den målmand
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.12 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.