news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Europa League 13/14 Runde 3: Valencia - St. Gallen

Sv: Europa League 13/14 Runde 3: Valencia - St. Gallen 4 år, 8 måneder siden #17494

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Flot, flot kamp. Specielt første halvleg. Bernat og Fede imponerede specielt!
Det irriterer mig dog, at vi lukker et dumt mål ind. Vi kunne have haft godt af et clean sheet, men sådan er det jo.

Tror helt klart på at vi kommer videre fra gruppen, hvis Kuban og St. Gallen er lavet af det, materiale de har vist mod os.

Amúnt!
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!

Sv: Europa League 13/14 Runde 3: Valencia - St. Gallen 4 år, 8 måneder siden #17495

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Hvis Swansea kan tag point i Rusland næste runde, mens vi kan tage til Schweiz og få alle 3 point med hjem, så er vi altså allerede videre efter 4 runde kun! Så kan vi spare spillere osv.
Amunt València!

Sv: Europa League 13/14 Runde 3: Valencia - St. Gallen 4 år, 8 måneder siden #17496

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Mener vi skal gå efter 1. pladsen. Så Swansea i går, og hvis det de viste i går er deres standard, så bør vi revanchere det l... vi lavede mod dem på Mestalla.
Omvendt selvfølgelig lækkert hvis vi er videre allerede efter næste runde.
Håber at gårsdagens resultat giver en god portion selvtillid før weekendens kamp mod Villareal.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.