news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid

La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17532

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Små 4 timer til endnu en af de her "Must win" kampe. Ikke dem vi har været bedst til, men der skal være ingen undskyldninger.

Amunt Valencia!
Amunt València!

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17533

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Guaita; Barragán, Ricardo Costa, Mathieu, Bernat; Javi Fuego, Parejo, Banega; Pabón, Piatti y Alcácer

Ganske spændende vil jeg sige. Kom så.
Amunt València!

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17534

• Niclas
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=228219&part=sports en masse for det meste gode links til kampen kan anbefale diresport1 den bruger jeg Kom så med en sejr AMUNT!

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17535

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Det her er jo seriøst værre end under Koeman. Får lange løg af at kigge på vores nuværende hold. Det er så ringe.
Amunt València!

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17536

• Danijensen
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
Den her sæson kommer til at give mig hovedpine vis der ikke sker noget i vinterpausen.. håber virkelig der kommer bedre spillere til klubben.. ellers tror jeg vi ender midt i tabellen.. ...
AMUNT VALENCIA !!!!!!

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17537

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Vi må nok erkende vi aldrig komme i top 4 i år. Europa League måske, men det ikke det vigtigste for mig hvert fald. Det vigtigste for mig er, at vi genopbygger det her hold. Det har så mange mangler, at det gør helt ondt.
Amunt València!

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17538

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Hoff skrev:
Vi må nok erkende vi aldrig komme i top 4 i år. Europa League måske, men det ikke det vigtigste for mig hvert fald. Det vigtigste for mig er, at vi genopbygger det her hold. Det har så mange mangler, at det gør helt ondt.

Enig top 4 er nok uden for rækkevidde. Jeg er enig at et par forstærkninger vil hjælpe. Vi har mistet et par profiler bevares. Vi henter Postiga som erstatning for Soldado - den der traf den beslutning er helt derude hvor rutebilerne ikke kører længere, så havde jeg langt hellere foretrukket Valdez i stedet, men derudover ser jeg ikke vores trup som synderligt svækket. Det største tab imo er Valverde. Djukic er uden tvivl dygtig, men den trup han har at arbejde med matcher simpelthen bare ikke den type fodbold som Djukic vil praktisere, eller han bruger nogle forkerte spiller på nogle forkerte pladser. Jeg havde virkelig håbet at Djukic kunne få os i top 4 igen, men jeg kan slet ikke få øje på bare det mindste lyspunkt eller skimte en fremgang. Jeg er normalt ikke sortseer, eller tilhænger af at man bare fyrer træneren, men i dette tilfælde ser jeg ikke anden udvej end at vi må sige farvel og tak til Djukic. "Du prøvede, men det er bare ikke gået den rigtige vej".

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17539

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
valcf skrev:
Hoff skrev:

Enig top 4 er nok uden for rækkevidde. Jeg er enig at et par forstærkninger vil hjælpe. Vi har mistet et par profiler bevares. Vi henter Postiga som erstatning for Soldado - den der traf den beslutning er helt derude hvor rutebilerne ikke kører længere, så havde jeg langt hellere foretrukket Valdez i stedet, men derudover ser jeg ikke vores trup som synderligt svækket. Det største tab imo er Valverde. Djukic er uden tvivl dygtig, men den trup han har at arbejde med matcher simpelthen bare ikke den type fodbold som Djukic vil praktisere, eller han bruger nogle forkerte spiller på nogle forkerte pladser. Jeg havde virkelig håbet at Djukic kunne få os i top 4 igen, men jeg kan slet ikke få øje på bare det mindste lyspunkt eller skimte en fremgang. Jeg er normalt ikke sortseer, eller tilhænger af at man bare fyrer træneren, men i dette tilfælde ser jeg ikke anden udvej end at vi må sige farvel og tak til Djukic. "Du prøvede, men det er bare ikke gået den rigtige vej".

Både enig og uenig.

Rami var stadig lidt af et tab. For Ricardo Costa er og vil aldrig være god nok. Banega ligner en som vil væk, og er langt fra det niveau sidste sæson. Jeg tror ikke Djukic kan tage ansvaret der, men han burde virkelig tag fat i Banega.

Har altid været meget anti Feghouli, og det ser ud til jeg trods alt får ret med ham. Nemlig at han altid har været overvuderet, og det var synd vi ikke solgte ham, da vi kunne få så mange millioner for ham.

Tror også der skal udskiftes på den øverste ledelse. Det ville gå langt bedre med Valverde, det er jeg enig med dig i, men ingen træner kan spille et hold i top 4 når de har Postiga som første angriber.
Amunt València!

Sv: La Liga 13/14 Runde 13: Valencia C.F. - Valladolid 4 år, 2 måneder siden #17540

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Hoff skrev:
valcf skrev:
Hoff skrev:

Både enig og uenig.

Rami var stadig lidt af et tab. For Ricardo Costa er og vil aldrig være god nok. Banega ligner en som vil væk, og er langt fra det niveau sidste sæson. Jeg tror ikke Djukic kan tage ansvaret der, men han burde virkelig tag fat i Banega.

Har altid været meget anti Feghouli, og det ser ud til jeg trods alt får ret med ham. Nemlig at han altid har været overvuderet, og det var synd vi ikke solgte ham, da vi kunne få så mange millioner for ham.

Tror også der skal udskiftes på den øverste ledelse. Det ville gå langt bedre med Valverde, det er jeg enig med dig i, men ingen træner kan spille et hold i top 4 når de har Postiga som første angriber.

Skal forsøge at gøre det lidt kort. Enig omkring Rami og Costa. Feghouli har ikke været noget værd siden ACN for snart 2 år siden. Postiga og den handel er vi enige i og skal ikke bruge mere energi på, men omkring Banega er jeg lidt i tvivl. Tror hans dalende niveau langt hen ad vejen skyldes resultaterne og holdets præstationer. Om han vil væk har jeg ingen anelse om, men hvis træneren ikke kan tage sådanne kammeratlige samtaler som sådan ind i mellem kræver, så er han ikke den rette. Håber og beder til at tingenes tilstand ændrer sig, og at alle på og omkring holdet tager ansvar. Amunt
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.34 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.