news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Copa del Rey 1/8: Valencia - Atletico Madrid

Copa del Rey 1/8: Valencia - Atletico Madrid 4 år siden #17626

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
I aften tager vi mod Atletico i første kamp af 2, i Copaens 1/8 finaler.

Trup:
Alves, Guaita, Joao, Barragán, V. Ruiz, R. Costa Mathieu, Guardado, Bernat, Oriol, J. Fuego, D. Parejo, Feghouli, Míchel, Pabón, Fede, Piatti, Canales, Alcácer, Postiga.

Kampstart klokken 22.00. Kampen kan ses på Canal 8.

Det bliver spændene at se Pizzis nye idéer mod et stærkt Atletico-mandskab. Jeg tror på det!!

Amúnt!
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!

Sv: Copa del Rey 1/8: Valencia - Atletico Madrid 4 år siden #17628

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Ligegyldig kamp for mig. Alligevel den mest sindsyg onde lodtrækning, så der sgu ingen chancer for vi går hele vejen.

Det kan dog give et selvtillids boost. Atletico sparer selvfølgelig spillere til lørdag mod Barca, så det bør vi udnytte!

Amunt!
Amunt València!

Sv: Copa del Rey 1/8: Valencia - Atletico Madrid 4 år siden #17629

• Niclas
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Den mand laver jo efterhånden drop i 80% af kampene..... Pisse ærgeligt når det er os der sidder på kampen :/

Sv: Copa del Rey 1/8: Valencia - Atletico Madrid 4 år siden #17630

• Niclas
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Fuck ja!

Sv: Copa del Rey 1/8: Valencia - Atletico Madrid 4 år siden #17631

• frod0
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
synes helt klart Guaita skal sælges, hans bundt niveau er bare for lavt samt synes jeg Ricardo Costa skal følge samme vej(klodset)

god kamp fra Bernat, samt fantastisk indhop fra Feghouli. Ellers ret godkendt kamp, langt bedre end vi blev vant til med Djukic )

Sv: Copa del Rey 1/8: Valencia - Atletico Madrid 4 år siden #17632

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Så ærgerligt vi ikke vinder! Ikke at jeg tror vi havde haft en chance i Copaen alligevel, men bare for at sætte dem på plads, og vise Valencia er tilbage.

Enig i Guaita nok har udspillet sin rolle. Nu har han fået chancen i to vigtige kampe, og har kostet dyrt i begge. Sats 100% på Alvez, Pizzi.

Costa kan for min skyld godt blive. Synes han er udmærket, og går godt til den og 100% ind i alle tacklinger, hvilket andre spillere mangler ... Pereira.

Postiga scorer godt nok i dag, men brænder ALT for meget, og er alt for klodset. Ud med ham.

Udover det flot kamp - igen - af Parejo. Vi skal sælge Banega mens han stadog er noget værd. Parejo tror jeg passer godt ind i Pizzis system. Han var overalt på banen i dag, og er konstant spilbar, ligesom mod Levante.
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.11 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.