news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Mulig overtagelse.

Mulig overtagelse. 5 år, 9 måneder siden #16694

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator

Valencia slæber i øjeblikket på en gæld på omkring 370.000.000 euro, og byggeriet på klubbens nye hjemmebane, Nou Mestalla, har stået stille længe. Dog har der været mange forskellige forhandlinger, sidst fra banken Bankia, det blev dog trukket i land igen. Og man har brug for godt og vel 150.000.000 euro for at kunne færdiggøre Nou Mestalla, men nu kan det altså se ud som redningen er på vej.

Den costaricanske forretningsmand Mario Alvarado Orozco har for nylig offentliggjort sin interesse i Valencia C.F.. Han har også givet klubben ”et bindene, og betinget” tilbud ifølge seneste pressemeddelelse.

- ”Vores plan er solid og vi ønsker at rette op i klubbens økonomiske situation, og dermed ligge grundlaget for finansiel stabilitet de kommende år”, lyder udmelding.

- ”Projektet ledes af folk fra Valencia og ikke mindst Valencia-fansene, som har arbejdet diskret og professionelt de sidste måneder, for at undgå destruktive spekulationer”, Siger meddelelsen yderligere.

Alvarado ønsker også at berolige alle Valencianistas rundt i verden, omkring målene i hans projekt.

I alt har pressemeddelesen tre punkter, som Mario Alvarado Orozco øsnker at opnå, hvis overtagelsen går igennem:

- At opnå for en økonomisk stabilitet.

- Beskytte klubbens ejendele, f.eks. traditioner og spillere.

- Sammensætte et sportsligt og socialt projekt, med det mål at skabe en ny og spænende æra for Valencia og deres fans.

Hvad er jeres syn på dette?
Manden til venstre i billedet er Alvardo.
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!

Sv: Mulig overtagelse 5 år, 9 måneder siden #16695

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Personligt synes jeg det lyder interessant. Det gør alt omhandlende penge på kontoen jo i Valencia-fans ører. Man ved dog aldrig om der er bagtanker.

Håber dog, hvis det skulle gå igennem, at han holder løfte nummer 2, og ikke "moderniserer" klubben, som man har set i bl.a. Cardiff, hvor de ændrede deres klassiske logo, og ændret klubbens farver.
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!

Sv: Mulig overtagelse. 5 år, 9 måneder siden #16696

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Ja, eller de værste skrækhistorier overhovedet som er AFC Wimbledon som bliver til Milton Keynes Dons, og måske den klammeste: Traditionsklubben Austra Salzburg bliver til Red Bull Salzburg!

men jeg synes det lyder spændende. Vi vil ALDRIG vinde La Liga / CL igen medmindre der sker noget overraskende, så lad os håbe han er manden. Der er altid lidt gamble i sådan en rigmand, men der er også mange fine historier omkring det.
Amunt València!

Sv: Mulig overtagelse. 5 år, 9 måneder siden #16760

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Alvarado er desværre nok endnu en varm luft og ikke noget realt og bæredygtigt bag. Hernede i Valencia blev det ikke taget seriøst og han er glemt igen.
Klubbens største problem med at tiltrække kapital er klubbens eksisterene personlige bagland. Det er ikke godt nok og alt for mange personlige økonomiske interesserer, med andre ord der er vise folk som passer sin egen stol og røv for ikke at blive smidt ud og miste løn og possion. Det er trist, men er realiteten. Det er meget svært for klubben tiltrække investere.
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.13 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.