news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Debat og kommentare til nyhederne
  • Side:
  • 1

EMNE: Update: Gago

Update: Gago 5 år, 7 måneder siden #16866

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Der er nyt om Fernando Gagos situation i klubben. Gago vil til en storklub, og Valverde er træt af argentineren.

Gago, som tidligere har sagt an han er glad for interessen for ham, mener at han hører til i en større klub end Valencia, og vil væk inden vinduet smækker i om under 48 timer. Han skulle have sagt til bestyrelsen at han gerne vil væk, men kun til en storklub. Et ønske der har givet Valencia en noget stor opgave, da ingen decideret storklub tilsyneladende har meldt sig interesseret.

Træner Ernesto Valverde skulle også være træt af spillerens adfærd, og svingende præstationer, og har meddelt bestyrelsen, at han ikke gider have ham i truppen længere.

Gago har tidligere været sat i forbindelse med Boca Juniors i hjemlandet, men de rygter har været tysset lidt ned på det seneste.

Ingen af parterne har ønsket at udtale sig om Gagos situation i klubben.

Hvad er jeres holdning til ham? Skal han ud, eller har han fortjent en chance mere?

Jeg synes personligt selv, at jeg på det seneste har fået lidt nok af ham. Både adfærd og præstationer.

Men held og lykke til ham med at finde en storklub, hvor han kan sidde på bænken.
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.10 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.