news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Andet

EMNE: Sommervinduet 2011

Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12248

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Denne tråd kan bruges til at diskutere rygter / transfers vedrørende alle La Liga klubberne.

Seneste rygter går på, at Neymar med alt sandsynlighed er ny Real Madrid spiller. Rigtig spændende køb.

Samtidig, så vil jeg prøve at holde styr på alle de transfers der vil komme for La Liga klubberne.

Malaga

Diego Buonanotte (River Plate)
Ruud Van Nistelrooy (Hamburger SV)
Joris Mathijsen (Hamburger SV)
Monreal (Osasuna)
Toulalan (Lyon)
Joaquin (Valencia)
Isco (Valencia)

Levante

Felipe Caicedo (Manchester City)
Barkero (Numancia)
Farinos (Hercules)

Espanyol

Angel Albin (Getafe)
Luna (Defensor)
Moreno (AZ Alkmaar)

Real Madrid

Sahin (Dortmund)
Altintop (Bayern Munchen)
Callejon (Espanyol)
Varane (Real Madrid)

Sevilla

Caceres (Barcelona)
Del Moral (Getafe)
Trochowski (Hamburger SV)
Coke (Vallecano)

Getafe

Castro (Sporting Gijon)
Lopo (Deportivo La Coruna)
Lacen (Santander)
Juan Rodriquez (Deportivo La Coruna)

Villarreal

Cesar Sanchez (Valencia)
Edu Ramos (Malaga)
Zapata (Udinese)

Athletic Bilbao

Herrera (Zaragoza)

Osasuna

Ruben (Mallorca)
Bertran (Tenerife)
Nino (Tenerife)

Sporting Gijon

Ricardo (Tenerife)
Trejo (Vallecano)

Betis

Agosto Ramirez (Huelva)
Matilla (Villarreal)

Mallorca

Hemed (Maccabi Haifa)
Zuiverloon (West Bromwich)
Caceres (Tigre)

Atletico Madrid

Silvio (Braga)
Gabi (Zaragoza)

Santander

Saja (Aek Athen)

- - - -

Skriv endelig hvis jeg har glemt nogen. Den vil løbende blive opdateret.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12249

• xxrossxx
  • IKKE ONLINE
  • Legende
Er rimelig sikker på at Osasuna har hentet Ruben og Marc Bertrán fra Mallorca og Tenerife.
Amunt València!

Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12250

• Valencia C.F.
God idé og glimrende initiativ. Måske man også i en parentes ud fra hver spiller kunne skrive hvor de er hentet henne. På den måde kunne man også få et indtryk af styrkeforholdet blandt klubberne, hvis nu fx Malaga har hentet 5 spillere fra andre spanske klubber og måske 2 fra samme klub som måske så er svækket medmindre den pågældende klub går ud og investerer de penge den har tjent for salgene. Håber du/i forstår mig.
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12253

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Så er der rettet lidt i det.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12258

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
Kunne godt tænke mig at høre hvor folk tror at Sergio Agüero ender ? Bliver det i en anden Spansk klub eller tager han videre ?

Jeg er næsten sikker på at han skifter væk fra Atletico, ser ud til at han er meget opsat på at komme videre i sin fodboldkarriere.

Jeg tror ikke at det bliver Real Madrid som får fat i ham, virker som om de er meget opsatte på Neymar. Men igen så kan man nok aldrig undgå dem

Juventus bliver også mange steder kædet sammen med ham, og virker som om at de er villige til at betale en stor pose penge for ham. Men syntes bare ikke han som spiller passer ind i Italien.
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12259

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Super fedt med de her nye faner!!

Tror, hvis Agüero bliver i Spanien er det Real. Regner dog ikke med det.

Mon ikke Manchester City kommer ind i kampen om ham?
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12260

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Jeg tror Ciy snupper Alexis Sanchez, og vil derfor ikke gå efter Aguero. Rossi tror jeg ender i Barca, og så er spørgsmålet om hvor Aguero skal hen. Jeg tror nu godt han kan passe ind i Serie A, og banke masser af mål ind, men gider han virkelig til en klub som ikke er i Europa?
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12262

Så er Osasunas venstre back Nacho Monreal kun et lægetjek fra at være Malaga spiller. Prisen skulle ligge på 45 mio. kr, og Malaga skulle ikke være færdige med at købe prominente navne. Vores egen, Joaquin er i forhandlinger med dem, og eftersigende så skulle Malaga også være tæt på at hente Lyons stærke midtbanestyrmand Jeremy Toulalan.

De får eddermame et godt hold til næste sæson Malaga, men spørgsmålet er vel om de er gode nok til at konkurrere med hold som Valencia, Villarreal, Sevilla og Atl.Madrid ?
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12263

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
Bliver også utrolig spændene og se om Barcelona kan få fingerene i Cesc Fábregas denne sæson. Nu har de snart prøvet så længe + det ser ud til at Arsenal er ved at have indset at Cesc nok snart skal væk.

Men ved at @hoff er fan af Arsenal også, så måske han kunne komme med nogle news når der sker mere
Emnet er blevet låst.

Sv: Sommervinduet 2011 7 år, 3 måneder siden #12269

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
bosnian los che skrev:
Så er Osasunas venstre back Nacho Monreal kun et lægetjek fra at være Malaga spiller. Prisen skulle ligge på 45 mio. kr, og Malaga skulle ikke være færdige med at købe prominente navne. Vores egen, Joaquin er i forhandlinger med dem, og eftersigende så skulle Malaga også være tæt på at hente Lyons stærke midtbanestyrmand Jeremy Toulalan.

De får eddermame et godt hold til næste sæson Malaga, men spørgsmålet er vel om de er gode nok til at konkurrere med hold som Valencia, Villarreal, Sevilla og Atl.Madrid ?

Det er et rigtigt spændende køb som Malaga har lavet sig med Monreal. Jeg er også meget i tvivl om hvor gode de vil være næste år, men generelt så "nye" klubber med mange penge, kræver altid lige 1 år eller 2 før de vil være at finde i toppen. Tror det vil tage tid for Malaga at spille holdet ind, men mon ikke de nok skal komme i EL. Jeg ser hvertfald stadig os stærkere, og på nuværende tidspunkt, så ser jeg Sevilla som den største konkurrent til 3 pladsen næste sæson.

Laz skrev:
Bliver også utrolig spændene og se om Barcelona kan få fingerene i Cesc Fábregas denne sæson. Nu har de snart prøvet så længe + det ser ud til at Arsenal er ved at have indset at Cesc nok snart skal væk.

Men ved at @hoff er fan af Arsenal også, så måske han kunne komme med nogle news når der sker mere

Det er bare det samme som sidste år med Cesc. Medierne prøver at puste liv i det hele tiden, og Barca spillerne bruger beskidte tricks. Men spændende bliver det hvor han ender.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.
Tid til at oprette siden: 0.30 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.