news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Andet
  • Side:
  • 1

EMNE: Real Madrid - Osasuna (mest til Casper)

Real Madrid - Osasuna (mest til Casper) 7 år, 1 måned siden #12695

• thomaspeter
  • IKKE ONLINE
  • Trupspiller
Hej.

Jeg skal til Salamanca den 31 Oktober på studietur med mine klasse.
Den 6. November spiller Real Madrid spille imod Osasuna, og ville høre, hvordan det er lettest at få billetter?

Sv: Real Madrid - Osasuna (mest til Casper) 7 år, 1 måned siden #12697

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
thomaspeter skrev:
Hej.

Den 6. November spiller Real Madrid spille imod Osasuna, og ville høre, hvordan det er lettest at få billetter?

Jeg ved at der i Madrid findes masser af steder hvor du kan købe billetter. Ville være enormt dumt at købe hjemmefra da det tit er alt for dyrt.

Håber du får billetter, og du så får heppet igennem på Osasuna.
Amunt València!

Sv: Real Madrid - Osasuna (mest til Casper) 7 år, 1 måned siden #12722

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Hola Thomas

Jeg kan desværre endnu ikke tilbyde alle La Liga kampe (men arbejder faktisk på det, men mega svært og komplekst).
Jeg kan selvfølgelig godt følge dig at nu hvor du er i Salamanca og der spilles en kamp at du vil ind og se den. Er det så Real Madrid og deres stjernedrys så også helt okay.
Problematikken til netop en Real kamp er at der ofte hurtigt bliver udsolgt. Salamanca er især en af dem der kunne ske at blive udsolgt til. Der er en del steder på nettet som også sælger billetter, men desværre er der en del svindel med i det og det største problem for vores branche.
Jeg vil faktisk råde dig til at tage change og løbe hen og købe din billet så snart du ankommer. Jeg kan desværre ikke råde dig til at købe billetterne igennem nogen anden, selvom jeg gerne ville.

Men glæder mig da til at høre om din fodboldoplevelse.

Casper

thomaspeter skrev:
Hej.

Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.