news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Andet

EMNE: La Liga 2012/13

Sv: La Liga 2012/13 5 år, 4 måneder siden #17128

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Sevilla på 1-0!
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2012/13 5 år, 4 måneder siden #17135

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Sevilla smide det, og tabte i går 1-2, på en skidt indsats. Sevilla bliver dog klart snydt for straffe, og en friløber, da de får en spiller, der er 5-6 METER onside, dømt i offside.

Elche, med vores Carles Gil som profil, har sikret sig opryking, som det første hold, til La Liga 13/14. Elche er også en klub fra Communitad Valenciana, logeret tæt ved den større by Alicante omtrent 200 kilometer fra Valencia. Villarreal ser ud til at følge efter, men intet er sikkert.

Dermed vil Valencia-regionen være godt repræsenteret til næste års La Liga
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2012/13 5 år, 4 måneder siden #17138

• valcf
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
ThomasDS skrev:
Sevilla smide det, og tabte i går 1-2, på en skidt indsats. Sevilla bliver dog klart snydt for straffe, og en friløber, da de får en spiller, der er 5-6 METER onside, dømt i offside.

Elche, med vores Carles Gil som profil, har sikret sig opryking, som det første hold, til La Liga 13/14. Elche er også en klub fra Communitad Valenciana, logeret tæt ved den større by Alicante omtrent 200 kilometer fra Valencia. Villarreal ser ud til at følge efter, men intet er sikkert.

Dermed vil Valencia-regionen være godt repræsenteret til næste års La Liga

Tak. Troede jeg var blevet helt blød eller havde misforstået et eller andet ved de to situationer.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2012/13 5 år, 3 måneder siden #17179

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Deportivo, Mallorca og Zaragoza trækker de korteste strå i nedrykningskampen, mens Celta overlever. Kan godt lide både Depor og Celta, og er kede af at se Depor rykke ned endnu engang, når man tænker på vi har klubber som Osasuna og Valladolid i rækken. Er dog glad for Mallorca og Zagragoza endeligt er ude. Specielt Zaragoza.
Emnet er blevet låst.
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.