news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Andet
  • Side:
  • 1

EMNE: Copa del Rey 2010/11

Copa del Rey 2010/11 7 år, 10 måneder siden #8749

• Valencia C.F.
Efter den overbevisende samlede sejr over Logrones (7-1) trak vi idag Villarreal i næste runde (1/8-finalerne) af denne sæsons udgave af Copa del Rey.

Hvordan ser i vores muligheder fremadrettet i denne turnering? Personligt forventer jeg to meget hårde og lige kampe mod en direkte konkurent til en plads i toppen af tabellen.

Vi starter hjemme på Mestalla den 22. december og returopgøret spilles den 5. januar på El Madrigal.
Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 10 måneder siden #8750

• xxrossxx
  • IKKE ONLINE
  • Legende
Valencia C.F. skrev:
Efter den overbevisende samlede sejr over Logrones (7-1) trak vi idag Villarreal i næste runde af denne sæsons udgave af Copa del Rey.

Hvordan ser i vores muligheder fremadrette i denne turnering, personligt forventer jeg to meget hårde og lige kampe mod en direkte konkurent til en plads i toppen af tabellen.

Utrolig svær lodtrækning. Har svært ved at se at vi kan tage titlen i år. Hvis vi slår Villarreal ud, så skal vi møde Sevilla eller Malaga runden efter. Og derefter møder vi nok højst sansynligt Barca eller Real Madrid, for de to hold kan først komme til at møde hinanden i finalen.

Men man skal jo selvfølgelig kunne slå alle hold for at vinde, så muligheden er der, men den er bare ikke særlig stor i mine øjne.
Amunt València!

Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 10 måneder siden #8758

• Hoff
xxrossxx skrev:
Valencia C.F. skrev:
Efter den overbevisende samlede sejr over Logrones (7-1) trak vi idag Villarreal i næste runde af denne sæsons udgave af Copa del Rey.

Hvordan ser i vores muligheder fremadrette i denne turnering, personligt forventer jeg to meget hårde og lige kampe mod en direkte konkurent til en plads i toppen af tabellen.

Utrolig svær lodtrækning. Har svært ved at se at vi kan tage titlen i år. Hvis vi slår Villarreal ud, så skal vi møde Sevilla eller Malaga runden efter. Og derefter møder vi nok højst sansynligt Barca eller Real Madrid, for de to hold kan først komme til at møde hinanden i finalen.

Men man skal jo selvfølgelig kunne slå alle hold for at vinde, så muligheden er der, men den er bare ikke særlig stor i mine øjne.

Enig desværre. Vi kan sagtens slå Villarreal, men vil sige den er 55-45 til dem. Tror også det bliver svært, men det kunne ellers være skide fedt at vinde Copa del Rey igen.
Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 10 måneder siden #8759

• Hoff
xxrossxx skrev:
Valencia C.F. skrev:

Mig bekendt, så er det da ikke fastlagt at Villarreal/Valencia skal møde Sevilla/Malaga?
Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 10 måneder siden #8760

• xxrossxx
  • IKKE ONLINE
  • Legende
Hoff skrev:
xxrossxx skrev:
Valencia C.F. skrev:

Mig bekendt, så er det da ikke fastlagt at Villarreal/Valencia skal møde Sevilla/Malaga?

Jo, hele programmet frem til finalen er fastlagt når man når 1/8-finalerne.
Amunt València!

Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8908

• Hoff
Hold op en nem lodtrækning Barcelona har direkte mod finalen..
Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8910

• LarsFich
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
Det fordi Barca er nogle møgsvin.
Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 9 måneder siden #9618

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Imponerende af Real Madrid her til aften. Mon ikke de er videre.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Copa del Rey 2010/11 7 år, 9 måneder siden #9621

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
Hoff skrev:
Imponerende af Real Madrid her til aften. Mon ikke de er videre.

Sikke en gang angrebs fodbold, selvom man ikke holder med Real så syntes jeg sku at de bliver ved med at imponere. Tror de går hele vejen i denne turnering i år.

Men kan blive en spændene kvartfinale mellem Atletico og Real, det år jo aldrig stille for sig.
Emnet er blevet låst.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.13 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.