news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Andet

EMNE: La Liga 2010/11

La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8915

• Hoff
Tja jeg synes altså virkelig der mangler en stor tråd, hvor vi kan snakke om alle andre kampe end vores egne.

Nogle som ser Sevilla - Getafe nu? Fedt hvis Getafe holder den føring! Villarreal vandt desværre igen igen idag.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8916

• Hoff
1-3 så er den hjemme!

Glæder mig sgu til at se Atletico Madrid - Espanyol. Håber på X.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8917

• xxrossxx
  • IKKE ONLINE
  • Legende
Hoff skrev:
1-3 så er den hjemme!

3-2... Ser jeg nu som et godt resultat, selvom Espanyol er 4 point foran os nu (har spillet en kamp mere), så tror jeg stadig ikke de vil holde niveau og de skal nok komme ind i en dårlig periode. Så jeg ser stadig Sevilla og Atletico som en større trussel.
Amunt València!

Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8921

• Hoff
xxrossxx skrev:
Hoff skrev:
1-3 så er den hjemme!

3-2... Ser jeg nu som et godt resultat, selvom Espanyol er 4 point foran os nu (har spillet en kamp mere), så tror jeg stadig ikke de vil holde niveau og de skal nok komme ind i en dårlig periode. Så jeg ser stadig Sevilla og Atletico som en større trussel.

Hvad med Villarreal? De ser ud til at være foran os og Sevilla & Atletico. Men ja, Espanyol skal nok gå ned, og tror heller ikke de er gode nok på udebane.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8923

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Syntes desværre at Villarreal se utrolig stærke ud i år :/
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8925

• Hoff
ThomasDS skrev:
Syntes desværre at Villarreal se utrolig stærke ud i år :/

Ja desværre. Især hjemme på El Madrigal er de skræmmende. Sgu også en farlig offensiv de har i år.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8927

• Hoff
Bliver altså også spændende at se Barcelona - Real Madrid i morgen. Jeg tror faktisk Real Madrid kan vinde i år.. Tror dog kampen ender 1-1 imorgen.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8928

• xxrossxx
  • IKKE ONLINE
  • Legende
Hoff skrev:
xxrossxx skrev:
Hoff skrev:
1-3 så er den hjemme!

Hvad med Villarreal? De ser ud til at være foran os og Sevilla & Atletico. Men ja, Espanyol skal nok gå ned, og tror heller ikke de er gode nok på udebane.

Ser Villarreal som et hold der lige nu har et gear ekstra end os, Sevilla og Atletico. Jeg nævnte dem egentlig ikke for jeg ville bare sætte Espanyol i forhold til Atletico. Og hvis Villarreal forsætter som de gør nu, så kunne det desværre godt ligne en 3. plads til dem.
Amunt València!

Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8940

• Hoff
Aouate holder sgu niveau.. Han står satme godt for tiden.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 9 måneder siden #8982

• Hoff
Higuain bænket af Mourinho til El Clasico. Ser jeg som et spændende, men i mine øjne godt træk.

Håber på en god kamp
Emnet er blevet låst.
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.