news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig
Andet

EMNE: La Liga 2010/11

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #11981

• jack_bRauer
  • IKKE ONLINE
  • Legende
tror ikke på Aguero havner i Real Madrid. tror simpelthen, han er for meget klubmand. Mener oogså, der er en klausul i hans kontrakt, der forhindrer ham i at skifte til netop Real Madrid, men ved ikke, om klausulen kun eksisterer på rygtebasis.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #11982

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Agüero kan ikke ende i Real. Det tror jeg ikke på, så skal de sælge massivt ud!

Kaká, Granero og Lass skal ud, og så er den måske stadig for bred.

Håber ikke han skifter til en anden spansk klub :D
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #11989

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Håber jeg heller ikke. Jeg er nu også ganske sikker på han ender i City eller Chelsea. Dejligt nok Atletico Madrid får solgt en del ud af deres profiler. De skal hvertfald ud og hente mange gode erstatninger.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #11996

Aguero ender ikke i Real Madrid. Efter hvad jeg havde læst, havde han en speciel klausul i hans kontrakt, som gjorde at han ikke kunne skifte til Real Madrid.

Tror squ det bliver Chelsea eller Man.City, som kommer til at kæmpe om at få han signatur, for han er uden tvvil et af verdens mest talentfulde angribere.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #11999

I må undskylde at mit indlæg kom op tre gange, men det tager fandeme lang tid før et indlæg bliver postet ved mig.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #12000

• Valencia C.F.
Jeg har lagt mærke til at siden tilsyneladende er blevet langsommere af denne opdatering, jeg arbejder på at få det løst på den ene eller anden måde. Beklager.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #12059

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Celta Vigo sikrede sig igår en plads i playoff. Håber de går hele vejen, ville være et glædeligt gensyn med dem.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #12062

• Laz
  • IKKE ONLINE
  • Legende
  • ADIÓS DAVID VILLA
Hoff skrev:
Celta Vigo sikrede sig igår en plads i playoff. Håber de går hele vejen, ville være et glædeligt gensyn med dem.

Sammen med:

Deportivo La Coruna og Betis så er det bare hold som skal være med i den bedste Spanske række. Syntes det er lidt synd for de gamle traditions opgør som nu ikke vil finde sted.

Syntes næsten det var for et par år siden hvor Deportivo spillede lige op med Liverpool. Man må sige at tiderne skifter hurtigt i fodboldens verden.
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #12066

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Laz skrev:
Hoff skrev:

Sammen med:

Deportivo La Coruna og Betis så er det bare hold som skal være med i den bedste Spanske række. Syntes det er lidt synd for de gamle traditions opgør som nu ikke vil finde sted.

Syntes næsten det var for et par år siden hvor Deportivo spillede lige op med Liverpool. Man må sige at tiderne skifter hurtigt i fodboldens verden.

Må man sige. Et hurtig kig på europa, så er der virkelig nogen traditionsklubber som er rykket ned;

Deportivo La Coruna (Spanien)
West Ham (England)
Sampdoria (Italien)
Willem II (Holland)
Lens (Frankrig)
Monaco (Frankrig)

osv.
Amunt València!
Emnet er blevet låst.

Sv: La Liga 2010/11 7 år, 3 måneder siden #12076

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
"Italy star Giuseppe Rossi “is in negotiations with Barcelona and he’d be very happy to move,” said his agent.
The 24-year-old Villarreal talent is in Italy ahead of the Euro 2012 qualifier with Estonia and friendly against the Republic of Ireland.

“We have maintained contact with Barcelona. We’re still in negotiations and he’d be very happy to move,” agent Federico Pastorello told Spanish radio stations.

“His price-tag is around €25-30m. We are waiting for news from Barca.”

Rossi had also been linked with Serie A sides like Inter, Juventus and Napoli, but seems set to stay in Spain."

Lad endelig Barca købe en af vores rivalers stjernespiller. :D
Amunt València!
Emnet er blevet låst.
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.