news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

EMNE: Rygter!

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16786

• Amunt ValenciaCF.dk
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Dansk fodboldrejsebureau i Valencia
Gago er måske på vej væk når tranfer market åbner i januar. Det er Boca Juniors der frister og trækker. Gago skrev den anden dag på hans twitter at han ønsker at slutte sin karrier i Boca Juniors. Han skal også være far for første gang til sommer og ønsker at være tættere på sin familie.
Det forlyder nu også fra klubben at de er villige til at se på tilbud på Gago.

Hvis han smutter hvem skal vi så hente?
Med venlig hilsen

Casper Villadsen
Fansite Administrator
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.

Bosidende i Valencia siden år 2000
Valencia Club de Futbol aktionist
&
Club Amunt members number 24.630

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16787

• Niclas
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Fra Man city til Boca Juniors? Burde han ikke i stedet tænke på sin karriere istedet for sin familie? Hvis han endelig skulle skifte ville jeg da håbe det blev til premier league hvor vi kan få lidt penge for ham. Han kunne da lige så godt have skiftet til Boca i sommers hvis han ville hjem.

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16788

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Enig med dig i det sidste Niclas. Det lyder mærkeligt.

Men nu er Boca Juniors jo en kæmpe klub ude for Europa, men det ville godt nok være et KÆMPE tab for os. Det må ikke ske.
Amunt València!

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16790

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Hvad skal vi egentlig gøre i januar / februar med fløjene? Ikke ligefrem der vi er bedst / er breddest trupmæssigt. Feghouli skal jo desværre med Algeriet til African cup of nations, så vi vil virkelig mangle ham der.
Amunt València!

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16791

• Danijensen
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
Ifølge Deportevalenciano.. er vi meget tæt på at lukke en aftale med barcelona om Isaac Cuenca.. på en lejeaftale.. der står ikke noget om hvad lejeaftalen indebærer .. men man kan jo håbe på en frikøbsklausul i aftalen..

Det skulle være så tæt at det kan blive offentligjort inden nytår !

AMUNT VALENCIA !!!

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16792

• Niclas
  • IKKE ONLINE
  • Reserveholdsspiller
Kunne ikke forstille mig at vi lejer spillere fra andre klubber i Spanien uden en frikøbsklausul. Det ville da være ærgeligt hvis vi udvikler på ham og han så slår igennem for barca. På den anden side er det vigtigste at sikre en god wing mere så vi ikke skal mangle på den position. Ihvertfald en spændende spiller, men de ben der? de er da lidt tynde :D

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16793

• Danijensen
  • IKKE ONLINE
  • Nøglespiller
2 rygter jeg har læst idag:

Burak Yilmaz fra Galatasaray
Raul Albiol fra Real Madrid

Yilmaz lavede mange mål i sin tid i Trapzonspor. Blev så hentet af Galatasary hvor han også har lavet masser af kasser. En spændende spiller synes jeg.

Mht Albiol kunne det være dejligt at få ham hjem.

I øvrigt er flere brasilianske klubber eftersigende interesserede i at købe Jonas.

Amunt!

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16797

• sondergade
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • # El Guaje #
www.footy.dk/2013/01/05/barcelona-klar-til-at-saelge-stjerne/

Spændende for os? eller er 140 for dyrt?
David Villa - venter på dagen du kommer hjem

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16799

• Hoff
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
sondergade skrev:
www.footy.dk/2013/01/05/barcelona-klar-til-at-saelge-stjerne/

Spændende for os? eller er 140 for dyrt?

Det er for dyrt. Desværre nok også for tidligt. Vi har trods alt stadig Soldado. Villa vil nok også kræve en fin løn.

Rygterne går hvert fald også på det er en kamp mellem Tottenham og Arsenal, hvis Villa skal skifte.
Amunt València!

Sv: Rygter! 5 år, 1 måned siden #16818

• ThomasDS
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
Ifølge Superdeporte, og spillerens egen agent, er vi i kapløb mod Atlético om Málagas Toulalan.
Han er en spændene spiller, men så længe vi ikke sælger Gago, mener jeg nu ikke vi har brug for ham.
VALENCIANISTA TIL JEG DØR!
Tid til at oprette siden: 0.89 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.