news blog logo
news menu leftnews menu right
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

EMNE: Transfers!

Transfers! 9 år, 3 måneder siden #226

• Valencia C.F.
Her kan vi diskuterer og kommenterer de transfers der måtte komme.

Det kan både være spillere vi selv køber, eller spillere vi sælger hvor der her kan knyttes en kommentar til, inden de enten vil få tilføjet deres navn til tråden "truppen", eller fjernet det.

Så man kan sige at denne tråd bruges til at sige velkommen eller farvel.

Men denne tråd bruges kun til transfers der er 100% lukkede for ellers hører indlægget til i tråden "rygter".

Så lad os se hvad der sker i den kommende tid, om vi henter nogle spillere, eller omvendt afskeder nogen.

Sv:Transfers! 9 år, 2 måneder siden #637

• Valencia C.F.
Ja, så er sæsonens første transfer jo en realitet.

Jérémy Mathieu kommer til os fra Toulouse hvor han har spillet i 4 sæsoner. Han er 25 år gammel, og må derfor forventes (hvis han slår til) at have patent på venstreback pladsen for de mange kommende sæsoner.

Hvad mener i om ham?

Jeg mener det er et scoop at få en spiller af hans kaliber uden at betale en krone til Toulouse. Og jeg tror helt sikkert at han er meget stabil og defensiv ikke mindst.

Sv:Transfers! 9 år, 2 måneder siden #639

• zérox
Toulouse græder sikkert lige nu.

Sv:Transfers! 9 år, 2 måneder siden #662

• Jeppe D. Holm
Jeg må indrømme, at jeg ikke har set meget til ham.
Men når han er den bedste venstreback i den franske liga, så må han jo have en vis mængde kvaliteter, og så endda på en fri tranfer.

I mine øjne er det en super signing, fra klubbens side.

Sv:Transfers! 9 år, 2 måneder siden #706

• dennisbj
Det bliver rart med en hårdt arbejdende venstreback der også kan gå med i offensiven. :D

Sv:Transfers! 9 år, 2 måneder siden #707

• dennisbj
Fedt, hvis han også kan det! :D

Sv:Transfers! 9 år, 1 måned siden #768

• jack_bRauer
  • IKKE ONLINE
  • Legende
Så er det så godt som officielt: Albiol til Real Madrid.

Det er sgu lige til at tude over!!!

Så er det ganske vist: Albiol til Real
Real Madrid har i dag offentliggjort, at Valencias Raul Albiol er på plads på en femårig aftale. Lægetjek og kontraktunderskrivelse finder sted i næste uge.
Real Madrid og Florentino Perez fortsætter indkøbsturen. Efter at have halet først Cristiano Ronaldo og Kaka ombord er den tredje fisk i nettet lidt mindre, men ikke en mindre sjælden slags i kongeklubben. Det drejer sig nemlig om en forsvarsspiller, Valencias Raul Albiol.

I går meldte spanske medier, at en aftale var snublende nær ved at blive indgået mellem parterne. I dag kan Real Madrid så bekræfte på deres hjemmeside, at Albiol spiller for Real de næste fem år.

Den spanske landsholdsforsvarer er for tiden i Sydafrika til Confederations Cup, så derfor er de sidste formaliteter endnu ikke på plads.

Det drejer sig dog blot om et lægetjek og kontraktunderskrivelsen, og de finder sted i næste uge, hvor Real også vil præsentere spilleren for pressen.

www.bold.dk/nyt/Saa-er-det-ganske-vist-Albiol-til-Real

OFFICIAL: Real Madrid Sign Raul Albiol From Valencia
The young stopper is set to pen a five-year deal at the Bernabeu...

Real Madrid have officially confirmed the signing of defender Raul Albiol from Valencia on a five-year contract.

The centre-back, who has been on duty with Spain in the Confederations Cup, will be officially presented next week after undergoing a medical and formally signing his deal.

Los Merengues made the news official with a statement on their club website and Valencia quickly followed suit with a similar announcement that a deal had been agreed.

"Real Madrid and Valencia CF have reached an agreement for the transfer of the player Raul Albiol, an accord that will come into effect next week after the usual medical and the signing of a contract by the player," Madrid's notice read.

"The international defender, aged 23, will sign for the club for the next five seasons and will be presented next week."

Valencia's statement was similar in tone, but los Che did wish the player good luck in his new surroundings at the Santiago Bernabeu.

"The club want to highlight the exemplary behaviour that Albiol has had throughout his time at Valencia and the club would like to wish the best of luck in the new chapter in his career."

Born in the Valencia region, Albiol rose through the ranks at Mestalla and broke into the first team after recovering from a car accident in 2004.

A loan spell at Getafe went well and he stepped up to become a regular in the Che outfit, while representing Spain at Under-19, Under-20- Under-21 and now full international level.

www.goal.com/en/news/12/spain/2009/06/25...albiol-from-valencia

Sv:Transfers! 9 år, 1 måned siden #769

• Valencia C.F.
Ja, det er sku trist, men handelen betyder formentligt at de godt 100 mio. kroner, er nok til at sikre at David Villa bliver.. Og det er altså 25 ligamål.. Og dermed forbliver Marchena nok i det centrale forsvar med enten, Maduro eller Alexis..

Sv:Transfers! 9 år, 1 måned siden #770

• zérox
100 mio. for Raul Albiol er vild underpris. Forstår ikke Valencia, de kunne jo have presset prisen op med minimum 50 mio. mere.

Sv:Transfers! 9 år, 1 måned siden #789

• Valencia C.F.
Ind er Bruno altså også kommet fra Almeria. Dog ikke med så stor mediebevågenhed må man sige. Han er ej heller just ung (28), men 3-4 sæsoner kunne jeg da godt forvente fra hans side. Emery har jo før haft ham under sine "vinger", så det må være det indbydes kendskab, og så har han ellers også fået ros for hans sæson i Almeria (08/09)

Hvad siger i til ham, synes lige der skal knyttes en kommentar til ham, inden jeg opretter ham i truppen.
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder

Login

Leveret af Joomla!. Designed by: Joomla 1.5 Template, interland. Valid XHTML and CSS.